  • Data: 2006-02-24 10:39:39
    Temat: Re: WAP a banki - SONDA
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > a gdybyscie mieli mozliwosc korzystania, to czy chcialoby sie Wam, jest to
    > sensowne? Przydaloby sie to?
    >
    > Jakie widzicie plusy, a jakie minusy tego rozwiazania?
    >
    > Ja osobiscie znam takie opinie
    >
    > Minusy:
    > - maly ekran i zwiazany z tym trudny interfejs, male czcionki itp.
    > - ciezka nawigacja (przyciski telefonu itd)
    > - koszt GPRS (nie moje zdanie, ale czesto slyszalem)
    >
    > Plusy:
    > - nieograniczona funkcjonalnosc dostepna wszedzie, gdzie jest zasieg
    > operatora,

    Dokladnie to co napisales. Z nawigacją nie bylo tak zle wcale. W Nokia 6130
    mozna bylo utworzyc sobie w menu zapinowaną czesc zawierajacą haslo dostepu
    do banku poprzez WAP, wiec logowanie bylo szybkie.

    Wada to taka jeszcze, ze przynajmniej w mBank i Multi nie mozna bylo puscic
    innych przelewów niz te zdefiniowane i obejrzez blokad na kk.

    Ale generalnie, kiedy jezdzilem sporo po Polsce, to przydawalo sie to i to
    bardzo w pociągu, samochodzie itp.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl