  • Data: 2006-02-24 10:01:20
    Temat: Re: WAP a banki - SONDA
    Od: ethan <e...@b...wp.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek napisał(a):
    > Jeszcze ja.
    > Korzystalem z dostepu poprzez WAP w mBank i Multibank na Nokia 6210 i
    > 6310 przez GPRS i bylo bez problemowo. Teraz z kolei w Nokia 6030 mam
    > problem, ale korzystam juz tak rzadko, ze nawet mi sie nic chcialo
    > dochodzic czemu tak jest. Po wpisaniu loginu i hasla dostaje informacje,
    > ze 'plik jest za duzy do zaladowania'.

    a gdybyscie mieli mozliwosc korzystania, to czy chcialoby sie Wam, jest
    to sensowne? Przydaloby sie to?

    Jakie widzicie plusy, a jakie minusy tego rozwiazania?

    Ja osobiscie znam takie opinie

    Minusy:
    - maly ekran i zwiazany z tym trudny interfejs, male czcionki itp.
    - ciezka nawigacja (przyciski telefonu itd)
    - koszt GPRS (nie moje zdanie, ale czesto slyszalem)

    Plusy:
    - nieograniczona funkcjonalnosc dostepna wszedzie, gdzie jest zasieg
    operatora,