  • Data: 2006-03-16 22:11:02
    Temat: Re: WPO Wroclaw - w sumie po czesci NTG...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    darnok zapodał(-a):
    > oczywiscie sa dwie 76 wiec uscisle. Poprawny nr to: 76 (1)75013121510001025040776

    jest jescze lepszy numer: w potwierdzeniu nadania
    jest 76 1730

    1ka, co zginęła, jest zaraz po sumie kontrolnej, pierwsza cyfra
    określająca bank...

    Teoretycznie powinno iść na 76 1750

    Przelew poszedł na 76 1730

    Czy jest możliwe, aby suma się zgodziła?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,