  • Data: 2009-07-30 22:12:01
    Temat: Re: Warning dla byków;-)
    Od: mmeissner <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lip, 23:43, WITO <w...@g...com> wrote:

    > Cześć, można na Twoich prognozach zarobić? jak myślisz? Gdzie entry,
    > gdzie Sl i TP? Moim zdaniem to raczej kabaret, hę?
    >
    > Na chwilę obecną Twoje wpisy trącą, pardon, debilizmem. WIG w roku
    > 2000 to ok. 12,761, a dzisiaj ~35,370. Jeśli dla Ciebie to bessa, to
    > mów do mnie papieżu!
    >
    > pzdr
    > WITO

    Jesteś bardzo krótko na rynku i nie masz o nim zielonego pojęcia.
    Hossę zwiastują nowe szczyty, a jesteśmy prawie o połowę niżej niż rok
    temu. USA zanotowalo zaś wtedy minima 40-letnie. Być moze należysz do
    grona tych, którym udało sie co nieco zarobić na ostatniej fali
    wzrostowej, stąd Twoja buńczuczność oraz pewność siebie. Jednak
    zachowaj trochę pokory. Jest taka maksyma doświadczonych graczy:
    "Jeżeli dwa razy nie straciłeś na giełdzie wszystkiego, nie wiesz,
    czym ona tak naprawdę jest". A jeżeli chcesz, żebym Ci powiedział
    kiedy kupić i sprzedać , to przede wszystkim napisz, o co Ci chodzi.
    Tzn:

    1. O jaki instrument pytasz (nie precyzujesz)
    2. Na jaki horyzont czasowy ma być ta inwestycja (sesja, pięć,
    miesiąc, rok, sto lat)
    3. Jaka jest wartość Twojej planowanej inwestycji w stosunku do
    wartości portfela.

    Pozwól, że zgadnę. Grasz na kontarktach terminowych, kupując i
    sprzedając po 1-2 sztuki. Prawda??? ;-)

    A co do papieża, taki sam człowiek jak każdy inny. Dla mnie nie ma
    autorytetów :-)

    pozdrawiam
    MM