  • Data: 2004-03-21 19:48:41
    Temat: Re: "Wielki Brat" z banku
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Mar 2004 16:03:34 +0100, Artur Gawryszczak
    <g...@c...edu.pl._!_!_!_> wrote:

    >Oj, chyba nie wiesz ile można zmienić fryzurą, wąsami, brodą, okularami,
    >makijażem ... Wystarczyło że zapuściłem grzywę i kumpel z technikum, z

    ale to można zrobić z dnia na dzień (zgolić, nie zapuścić :-) - a Ty
    pisałeś, że wiek zmienia "nie do poznania".

    >którym nieraz w ławce siedziałem, mnie dobre kilkanaście sekund
    >rozpoznawał na żywo, a na żywo jest IMO jednak łatwiej.

    Poza tym: chodzi o potwierdzenie tożsamości. Dokładnie tak samo jest
    teraz - też pracownik banku patrzy na taką samą fotografię. Tyle, że
    prawdopodobieństwo, że ktoś wklei fotografię do nie swojego dokumentu
    jest nieporównywalnie większe niż to, że podmieni ją w centralnej
    bazie danych.

    --
    Jarek Andrzejewski