eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta › Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.n
    et!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63
    .MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: "brum" <s...@n...berdyczow>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5...@g...pl> <n1jdd7$hf$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <563d3c40$0$656$65785112@news.neostrada.pl> <n1jerr$vqg$3@dont-email.me>
    <563d45ce$0$22820$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1jivf$vqg$4@dont-email.me>
    <563d57a2$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Date: Sat, 7 Nov 2015 10:38:03 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 151106-4, 2015-11-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 10
    Message-ID: <563dc676$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: wimax4-10.telbeskid.com.pl
    X-Trace: 1446889078 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 85.219.200.10:4205
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1645
    X-Received-Body-CRC: 2794518990
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617806
    [ ukryj nagłówki ]

    Jakis czas temu opisywales inne dziwadlo w BPH. Pytalem wowczas, dlaczego
    nie zmienisz banku?
    Zgadzam sie z tym, ze kazdy ma jakis feler, idealu nie ma. Dla wiekszosci
    klientow i sytuacji wiekszosc bankow bedzie sie nadawac. Ale wlasnie w
    ekstremalnym momencie widac, ktory bank dziala lepiej. Relacje z
    pracownikami oddzialu sa wazne, jednak to "system" kreuje rzeczywistosc. I
    chyba to, obok oferty, jest istotnym kryterium wyboru bankowego partnera na
    lata.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1