eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5...@g...pl> <n1jbdr$vqg$1@dont-email.me>
    <563d3471$0$694$65785112@news.neostrada.pl> <n1je5m$vqg$2@dont-email.me>
    <563d4ac7$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1jjse$vqg$5@dont-email.me> <563d5960$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1jlla$vqg$6@dont-email.me>
    <563dfd83$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1l49m$o5c$1@dont-email.me>
    Date: Sat, 7 Nov 2015 20:11:30 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1446923482 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 692 82.143.187.50:62637
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2206
    X-Received-Body-CRC: 1905675584
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617817
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 7 Nov 2015 09:13:01 -0600, witek napisał(a):
    > Bank odpowiedzial ci poprawnie na reklamację.
    > Nie moze cofnąć transakcji, bo jak najbardziej na rekurencyjne
    > obciążanie karty wyraziłeś zgodę. Wiec nie ma mowy o zadnym fraudzie.

    Bank o tym nie wie - tzn wie od drugiej strony.

    > To co bank powinien zrobić ale się pewnie nie dogadaliscie, to nie
    > reklamować bezzasadność transakcji tylko reklamowac podwojne obciążenie
    > karty. I tu bys wygral.

    Albo i nie, bo skoro kontrahent dwa razy obciazyl, to widac ma racje w
    opinii BPH :-)

    > Ale albo nie tego chciałeś albo sie nie dogadaliscie.

    Jedno obciazenie by pozostalo.

    Tak czy inaczej - powinna byc procedura, aby klient mogl sie od takiej
    platnosci uwolnic. Ty dales rade, ale co by bylo, gdybym np zapomnial
    na ktory adres e-mail zamowilem ?

    Wycofanie platnosci, a potem dostawca bedzie szukal kontaktu.

    Albo jednak wyciagnac nauczke i do internetu wirtualna karte zalozyc.



    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1