  • Data: 2004-02-13 14:59:00
    Temat: Re: Wprowadzenie EURO a kredyt denominowany
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Feb 2004 15:05:56 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    >Jak Cie nie interesują moje posty, to ich po prostu nie czytaj.
    >A jak Cie interesują, to podejmij konstruktywną dyskusję.

    nie odmawiaj mi prawa do jednego zlosliwego posta na 30 twoich :)

    >Tensor1
    >
    >PS. Prawdą jest tylko to, że wydawało mi się w połowie poprzedniego
    >roku, że WIBOR3M pod koniec roku osiągnie poziom 5,00, podczas gdy się
    >ustabilizował na poziomie 5,4-5,5. Każdy może się pomylić, tym bardziej
    >że Krajem rządzi "moja ulubiona formacja polityczna".

    jest rzecza normalna ze przy prognozowaniu kursow i wiborow kazdy moze
    sie pomylic. tym bardziej dziwi mnie twoje jednoznaczne i pozbawione
    watpliwosci stanowisko, ze kredyty zlotowe sa tansze. bo oprocz prob
    wyliczen (ktore przeciez opieraja sie na tych jakze omylnych ze swej
    zasady prognozach) takie wlasnie stanowisko prezentujesz, czyz nie?

    G.