  • Data: 2004-02-13 17:10:29
    Temat: Re: Wprowadzenie EURO a kredyt denominowany
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:4254.00000f94.402cecbb@newsgate.onet.pl...

    > Nie, nie prezentuje takiego stanowiska. Dokładniej WCALE nie twierdzę,
    > że kredyt w CHF jest gorszy niz kredyt w PLN. "Spienia" mnie tylko
    > stanowisko niektórych ludzi, którzy nachalnie promują kredyty denominowane
    > nie mówiąc nic o ich konsekwencjach. Co więcej wielu ludzi nie zna
    mechanizmu
    > przejścia na EURO w sytuacji posiadania takiego kredytu.

    Mysle, ze problem lezy w tym, iz jestesmy narodem lubiacym ryzyko i
    spekulacje :)
    Dwa lata temu w mojej opinii bezpiecznie bylo brac kredyt w USD... a teraz
    niedlugo moze bedzie bezpiecznie wziac kredyt w CHF lub przewalutowac z USD
    na CHF... Na razie sprawa jest niejasna. Ale cirpliwi zawsze sa
    wynagradzani.

    By the way. Czy ktos zna jakas interesujaca oferte bankow wykupujacych
    kredyty hipoteczne, by przeciagnac klineta na swoja strone? Obecnie splacam
    kredyt w USD w ING. I jestem zadodolony. Na razie. Bo juz widze, ze niedlugo
    bede chcial przewalutowac na CHF, a ING nie oferuje juz kredytow
    hipotecznych w tej walucie.

    Mozecie mi cos doradzic?

    Malin

    --