  • Data: 2004-02-13 16:11:25
    Temat: Re: Wyjaśnienie dla Piotra
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl wrote:
    > Ja nie twierdzę, że kursy będą takie jak podałem w przykładach. Ja
    > tylko pokazuje metodologię liczenia. Kursy niech każdy sobie
    > wprowadzi sam.
    Zgadza sie tensor, zgadza.
    Tylko w twoich przykladach zlotowe zawsze lepiej wychodza.
    Dlatego odnioslem wiec wrazenie, moze mylne, ze promujesz zlotowe.

    > Ludzie którzy dwa lata temu wzięli kredyt w EURO przez co
    > najmniej rok też byli bardzo szczęśliwi.
    OK, masz ciagote do liczenia to policz ile by placili raty kredytu zlotowego
    a ile placa kredytu euro.
    Tylko wez realistyczne oprocentowanie zlotowego a nie to nieosiagalne dolne.
    I to beda fakty.