  • Data: 2011-02-20 11:58:27
    Temat: Re: Wsparcia przełamane
    Od: "stary" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ustalimy nic merytorycznie jak będziemy pisać o zupełnie różnych
    > sprawach.
    > Ja piszę o wozie a Ty mówisz o kozie :-)
    > Nie dojdziemy do żadnych sensownych wniosków jeśli nie będziemy się
    > nawzajem
    > słuchać z uwagą i starać się zrozumieć swoje intencje.
    >
    > p.s. O wnioskach kolegi, który podpisał się jako "Emeryt" można powiedzieć
    > tylko tyle, że są na poziomie K.Kononowicza.

    Pełne poparcie XXL.
    Poziom Kononowicza jeszcze przełykam.
    Ale poziomu Tuska i lberalnych złodzieji,których reprezentuje skippy nie
    scierpie.
    Gnojek typu skippy udaje ze wszystko wie.

    Nie pozdrawiam pajaca skippy)

    stary

    ps .dawno tu nie byłem ,ale widze ze ten kretyn s dalej
    istnieje,moze kiedys rozjedzie go jakis porszak polskiego liberała i bedzie
    spokój)