    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Date: Wed, 21 Jan 2009 10:22:04 +0100

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gl59jr$rq7$1@inews.gazeta.pl...

    > To chyba nie masz konta w tym banku - obsluga w oddziale - TRAGEDIA.

    Miałem w tym banku rachunek, nazywał się bodajże superkonto. Potem miałem w
    tym banku jakieś inne konto, z tokenem, w oddziale elektronicznym w
    Bydgoszczy. Miałem też kredyt (na dzisiejsze pieniądze na około 50k)
    wyłącznie na podstawie obrotów na rachunku, bez żadnych świstków
    dochodowych. I miałem kartę obciążeniową. I tak, załatwiałem w tym banku
    kilka reklamacji. Naprawdę nie narzekałem na obsługę (Kraków).

    To że bank musi ciagnąć za sobą bagaż 80-letnich emerytów nie musi od razu
    oznaczać, że bank jako taki jest beznadziejny. Ja przynajmniej takiego
    wrażenia nie odniosłem.

    marekz