eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWykrety rzecznika PKO BP SA (splata kred. denominowanego)Re: Wykrety rzecznika PKO BP SA (splata kred. denominowanego)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wykrety rzecznika PKO BP SA (splata kred. denominowanego)
    Date: Thu, 4 Apr 2002 18:30:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <a8hv3a$jat$1@news.tpi.pl>
    References: <a8hnca$rak$1@news.tpi.pl> <a8hucj$e6b$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf18.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1017937834 19805 213.25.209.18 (4 Apr 2002 16:30:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Apr 2002 16:30:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:174273
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a8hucj$e6b$1@news.tpi.pl...
    > I tak wszystkie banki nas oszukują...
    >

    To bardzo ciezki zarzut ;), ale banki moga stosowac rozne tricki, natomiast
    bankowcy juz nie moga. Jest to niezgodne z etyka bankowa o ktorej juz
    kilkukrotnie bylo glosno przy okazji kampanii reklamowych Inteligo, mBanku i
    Multibanku.
    Mysle, ze warto zapamietac 2 krotkie punkty z Kodeksu Dobrej Praktyki
    Bankowej

    <cite> [zrodlo http://www.zbp.pl/doc_kod.htm ]
    Rozdział IV
    [...]
    5/ Sprawą honoru pracownika banku jest odpowiedzialność za własne słowo,
    którym powinien czuć się związany tak samo, jak formalnie sporządzonym
    dokumentem.

    6/ Pracownik banku powinien być uprzejmy i taktowny, udzielać rzetelnych
    informacji, rzeczowo wyjaśniać klientom istotę świadczonych przez bank
    usług.
    </cite>

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1