  • Data: 2012-07-12 14:41:56
    Temat: Re: Wyłudzenia zwrotu 5% od AliorSync
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "maruda" jtmf7u$8t8$...@i...gazeta.pl

    > Sorry, ale pierdolisz. Nie ma zmiłuj. Każdy "techniczny" to zrozumie, ale Tobie nie
    chce mi się tłumaczyć.

    Co zrozumie? -- to, że mądry (a był mądrym, bo był aktywistą niemal
    jak Alot, jeno że aktywizował się w PZPRR, nie w Solidarności)
    dobudował podpórki? :) Dla mnie te podpórki to zysk, bo jednak
    zginęli tam najbliżsi owego aktywisty. :) Komitet zadbał o to,
    aby aktywista nie odpowiedział za nieumyślne zabójstwo, ale
    żył gloryfikowany za nieudaną próbę ratowania życia...

    Co miałbyś mi tłumaczyć? To, że Bóg nie zmiłował się
    nad rodziną przygłupa z wojewódzkiego komitetu PZPR?

    Czy to, że zmiłował się nad samym przygłupem i pozwolił mu
    żyć i pojmować, iż nie nadaje się do niczego poważnego,
    choć garnie się do decydowania za innych?...

    A może chcesz tłumaczyć owe naprężenia w gotyckich katedrach ciężkich?
    Każdy techniczny tego nie rozumie, skoro kilkaset lat ludzie głowili
    się nad wyjaśnieniem tego fenomenu.

    Czy może uważasz, że każdy techniczny rozumie, dlaczego beton zbroić
    można stalą? To proste -- jedno i drugie tak samo (podobnie) pracuje
    (zmienia swe wymiary w efekcie zmiany temperatury) termicznie. :)

    -=-

    Przyznaj się -- co miałeś na swej myśli pisząc o niezrozumieniu?

    IMO ktoś natchnął Cię, bo istotnie popierdoliłem o kolejnościach
    stylistycznych, gdyż zamierzałem napisać coś, później to uprościłem
    i wyszło głupio. I ktoś, kto pojmuje te stylistykę, zauważył, że ja
    popierdoliłem, ale nie w tym miejscu, o którym piszesz.

    -=-

    Dla mnie niemal jasne jest to, że Ty podejmujesz decyzje pod
    natchnieniem ducha, którego nie pojmujesz. Techniczny pojmie
    kolejność stylistyczną? A nietechniczny nie pojmie? IMO Ty
    jesteś głupcem takim, jak ów budowniczy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'