  • Data: 2012-07-12 14:30:20
    Temat: Re: Wyłudzenia zwrotu 5% od AliorSync
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jtmeus$36g$...@i...gazeta.pl

    > Tak oto zakrólowała ciężka, droga i brzydka Katedra Ciężka.

    > I ponoć przez długie lata dręczyła ludzi pytaniem -- dlaczego w ogóle
    > nie rozpada się, i po co postawione są na krańcach łuków kolumienki
    > ważące ze 2 tony (czyli niewiele w zestawieniu z resztą) które
    > ponoć rozciągają łuki, czyli osłabiają je... Jak okazało się
    > kolumienki te skręcały momenty się tak, iż utrzymywały łuki
    + kolumienki te skręcały momenty sił tak, iż utrzymywały łuki

    > w całości. Zdjęcie kolumienki gotyckiej katedry prowadziło
    > niechybnie do zawalenia łuku, czyli i zawalenia katedry?...

    > Aby było jasne -- w Białymstoku jest katedra neogotycka, nie gotycka.
    > Łatwo to zauważyć -- nawet nie mając pojęcia o gotyku. Choćby czas
    > budowy o tym mówi -- romański styl (w wiekach XI -- XIII) był po
    > (dopiero od XII wieku do XV wieku) gotyckim, nie przed, podczas
    > gdy ,,duży kościół'' w Białymstoku zbudowano jako rozbudowę małego,
    > romańskiego na dodatek za czasów carskiej okupacji.

    Coś mi się poplątało. :) Czy każde pisanie
    o ,,kościele'' musi łączyć się z plątaniną? :)
    Tak to jest, gdy się próbuje wyjaśnić coś oczywistego,
    czyli wówczas, gdy brak motywacjo do tłumaczenia? :)

    Pisząc o stylowej kolejności błądziłem myślami wokoło tego,
    że ja naprawdę nie umiałbym wysadzić w powietrze katedry (czy
    raczej bazyliki) białostockiej fary, co ponoć planowałem
    w efekcie zemsty na biskupach. Myślenie o pokręconych
    ludziach (biskupach) skręca także myślenie tego, kto
    myśli o tych pokręceńcach?

    > makulatury... Przelew jest IMO bezstresowy... Dobrze by było, gdyby przelewy
    > w razie uzasadnionego żądania można było cofać. Na przykład wtedy, gdy ktoś
    > poleje nie na to konto, na które zamierzał a odbiorca po dobroci nie chce
    > oddać tego, co bezspornie nie jemu było przeznaczone.

    Albo przeleje zdecydowanie za dużo -- na przykład 1000 złotych zamiast 10,00 złotych.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'