  • Data: 2012-07-12 14:55:22
    Temat: Re: Wyłudzenia zwrotu 5% od AliorSync
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "lolekanabolek" jtmatl$dfm$...@i...gazeta.pl

    > 4xbgz+4xmille i tyle wyjdzie rocznie

    Nikt z mojej najbliższej rodziny nie karmi wiewiórek.
    I nikt z nich nie czerpie korzyści materialnych
    (pieniądz to materia?) z szarej strefy. Boleję
    nad tym... Och, gdyby tak i inni mieli swe szarytki,
    karmili wiewiórki...

    Moja matka chodzi z trudem -- ma kłopoty z kolanem (po drobnej
    operacji) i (w kolejce do operacji) biodrem. Chadza codziennie
    na 4 piętro... Kilkanaście lat Rabiczko (zespół w zespół z arcybiskupami)
    obiecywał rodzicom szybkie zarobienie na dom, aby mogli żyć spokojnie...

    Ceną owego zarobienia było wygnanie mnie z rodziny, skazanie mnie
    na upokorzenie, na głodowanie itd... Po latach rodzice dostali do
    zarobienia tyle, że rodzinna firma nie przynosi zysku, gdyż
    urzędnicy miastowi i elektryczni okradają rodziców...

    Ojciec ma raka prostaty, cukrzycę i chore serce -- z trudem chodzi.

    Tak oto podziękowali arcybiskupi za wspieranie Kościoła.
    I taką oto zapłatę dostali moi rodzice, którzy zbyt późno
    (gdy ja mam zbyt mocno uszkodzony kręgosłup) pojęli, że nie
    każdy (delikatnie ujmując) ksiądz jest święty, i nie każdy
    z nich dąży do szczęścia swych poddanych.

    Ja nawet 3 kilogramów nie mogę targać na 4 piętro.

    Na akcji biskupiej wyszła dobrze moja siostra?
    Ma na fajki? I na pyfko? Chyba i jej zdroofko
    nie pozwala już na fajeczki i na pyfko...

    -=-

    IMO banki dadzą mi więcej w tym roku niż 5 tałzenów. :)

    Niestety -- na dom dla matki to wciąż za mało. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'