  • Data: 2005-04-12 10:28:11
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
    Od: GieTeGie <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Może i macie rację. No to będe musiał poprawić swój szablon. :-)

    **************** POCZĄTEK SZABLONU ******************************

    Miejscowość dn. 12 kwietnia 2005 r.

    [Dane osoby rezygnującej z adresem]

    Do:
    Volkswagen Bank Polska S.A.
    Al. Jana Pawła II 15
    00-828 Warszawa

    W Y P O W I E D Z E N I E U M O W Y

    Z dniem 12 kwietnia 2005 r. wypowiadam umowę o prowadzenie rachunku
    numer XXXXXXXXXXXXXXXXXX w Volkswagen Bank Polska S.A., (zgodnie z § 24
    pkt. 1 Regulaminu prowadzenia rachunków bankowych Volkswagen Bank Polska
    S.A.).
    Środki pozostałe na rachunku po całkowitym rozliczeniu transakcji
    dokonanych kartami płatniczymi oraz po rozliczeniu wszelkich odsetek i
    prowizji proszę przekazać na rachunek:

    Niezadowolony Klient
    BRE BANK SA BRE WBE/Łódź
    XX XXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXX

    W załączeniu przesyłam token nr XXXXXXX wydany do konta. Kartę
    płatniczą VISA Electron nr XXXX XXXX XXXX XXXX, zgodnie z poleceniem
    konsultanta banku, zniszczyłem.
    Potwierdzenie zamknięcia konta, potwierdzone imiennie przez
    upoważnionego pracownika Banku, proszę wysłać na następujący adres:

    [Adres do wysyłki]

    Z poważaniem
    Niezadowolony Klient
    [ koniecznie odręczny podpis ]

    Wyk. w egz.
    1. adresat,
    2. ad acta.

    Ten egzemplarz jest na pewno zgodny z wymogami formalnymi. Sprawdzony w
    Lukas Bank i Inteligo.