eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWysłałem Polbankowi wypowiedzenieRe: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Date: Tue, 08 Apr 2014 23:17:04 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <li1p0h$ap0$1@node1.news.atman.pl>
    References: <li1kn5$u75$1@speranza.aioe.org>
    <534459de$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156226213.dynamic.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1396991825 11040 88.156.226.213 (8 Apr 2014 21:17:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Apr 2014 21:17:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <534459de$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:601497
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-04-08 22:19, Zenowek43 wrote:
    >
    > Użytkownik "Marvin" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > news:li1kn5$u75$1@speranza.aioe.org...
    > ...dotyczące karty KK Polbank T-mobile w związku z nowym leguraminem.
    >
    > Ciekawe czy się odezwą i zaproponują jakieś warunki a-la Citi.
    > =========================
    >
    > Ja byłem w oddziale aby wypowiedzieć KK. Połączyli mnie telefonicznie
    > z BOK i pani zaproponowała mi anulowanie opłaty rocznej. Zgodziłem się na
    > to.
    > Prawdopodobnie gdybym zadzwonił z swojego telefonu to wyszło by na to samo.
    > Miałem już wymagane 72 transakcje bezgotówkowe, ale do limitu kwoty to dużo
    > mi brakowało.

    Mialem podobna sama sytuacje. Ja przekazalem im ze nie interesuje mnie
    takie zwolnienie z oplaty (biorac pod uwage platne ubezpieczenie, oplate
    4,5 i brak cashbacku). Pani od razu chciala zamknac karte. Nie zgodzilem
    sie. Poinformowalem ze zlozylem papier w oddziale i ze moja deklaracja
    woli to "brak akceptacji nowych warunkow" czyli wypowiedzenie przez bank
    aktualnej umowy na dzien 16.05. Pani wrecz zrobila mi awanture, ze moja
    deklaracja jest bez znaczenia bo i tak bede musial do nich dzownic -
    zrezygnowac. No niestety nie zgodzilem sie z nia - zaprzeczylem checi
    rezygnacji z karty podczas tej rozmowy. Po raz kolejny poinformowalem ze
    zgodnie z polskim prawem pisemnie zglosilem sprzeciw wobec zmian
    warunkow umowy. I nie zamierzam nic dalej z tym robic. Pewnie jak zwykle
    w tym Półbanku skonczy sie na reklamacji i gdzies kolo wrzesnia zamkna
    mi karte anulujac oplaty.
    Ten bank jest niereformowalny...
    Jakiekolwiek proby kontkatu z nim to walenie glową w mur i rozmowa z idiotą.

    Przyznam tez ze skladanie papieru o braku akceptacji to debilimizm u
    nich. Przynioslem do oddzialu, pani przeczytala i poinformowala ze mnie
    polaczy z infolinia retencyjna. Probowala mi wreczyc swoja komorke (na
    kabelku bo ładowala). Poprosilem o podanie nr, bo wole zadzwonic ze
    swojej. Po odczekaniu ok 10 minut odezwala sie niezbyt kulturalna pani
    obslugujaca, ktora najpierw opieprzyla mnie ze przeciez zamiast zwrotu
    kwot jest teraz promocja (debilna, nie taka latwa do spelnienia jak
    zwrot kwot). A pozniej ta cala powyzsza dyskusja o wypowiedzeniu.
    No niestety - takim podejsciem to oni mnie nie zatrzymaja. 5 lat
    korzystania,srednio po 4 tys miesiecznie. U innych bedzie lepiej.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1