eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWysłałem Polbankowi wypowiedzenieRe: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
  • Data: 2014-04-09 21:21:55
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2014-04-09 15:07, tom wrote:
    > Przy okazji wprowadzenie opłaty za przewalutowanie płatności
    > zagranicznych dla kart VISA we wrześnie zeszłego roku, złożyłem sprzeciw
    > wobec wprowadzanych zmian, czyli karta miała być zamknięta dzień przed
    > wejściem zmian, karta działała dalej. Infolinia i oddział twierdzili, że
    > nie mają takiej procedury. Dopiero skarga do KNF spowodowała w miarę
    > sprawne zamknięcie karty. Otrzymałem z banku pismo, że pouczyli
    > pracownika, który popełnił błąd i tyle.

    Dokladnie spodziewam sie podobnego podejscia.
    I absolutnie nie sadze zeby bylo tak jak pisze Zenowek43. Mysle ze bez
    reklamacji sie nie obejdzie - stad tez podalem termin "wrzesniowy"
    zamkniecia skutecznego karty.

    Moja zona miala podobna sytuacje z wypowiadaniem roru w Półbanku.
    W tym przypadku to tylko ok 3 miesiecy trwalo i 2 reklamacje zeby
    zrozumieli ze ona nie musi nic na ich formularzach pisać i że wystarczy
    kartka papieru napisana własnoręcznie "Wypowiadam umowe prowadzenia
    rachunku XXX".

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1