eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWysłałem Polbankowi wypowiedzenieRe: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: PP <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Date: Tue, 06 May 2014 09:44:57 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 26
    Message-ID: <lka3tl$h63$1@speranza.aioe.org>
    References: <li1kn5$u75$1@speranza.aioe.org> <lka246$1846$1@adenine.netfront.net>
    NNTP-Posting-Host: orjtu3JwFTEKiKyiik0Pdw.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602310
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-06 09:14, mm pisze:
    > Ja próbowałem wypowiedzieć umowę w oddziale i czekała mnie droga z
    > wybojami.
    >
    > Najpierw poszedłem do oddziału najbliższego dla mojego miejsca
    > zamieszkania. Wchodzę do oddziału a tam "klon w garniturze" (bo miałem
    > wrażenie, że wszyscy w oddziale wyglądali tak samo jak on), jak tylko
    > usłyszał, że chce wypowiedzieć umowę karty: "w oddziale Pan nic nie
    > zrobi, tu jest numer infolinii retencji klientów - zapisał na kartce
    > numer infolinii - Pan zadzwoni, Pan powie, że nie chce Pan zostać i po
    > sprawie, po miesiącu karta zostanie zamknięta". Jak powiedziałem
    > (jeszcze raz, bo chyba za pierwszym razem nie usłyszał), że nie zgadzam
    > się na nowy regulamin i chcę wypowiedzieć umowę z dniem poprzedzającym
    > wejście w życie nowego regulaminu, to Pan "rezolutnie" zapytał: "a Pan
    > to z Polbanku"? Ja na to: "tak". Odpowiedź: "aaa, to Pan nic tu nie
    > załatwi, ani na infolinii, musi Pani iść do oddziału dawnego Polbanku".
    > Na mój pytający wzrok tylko dodał: "najbliższy oddział jest...". Gdyby
    > wzrok zabijał, "klon" byłby co najmniej uszkodzony.
    >

    Bo jakbys sie uparl klon by ci laskawie wypisal dyspozycje zamkniecia
    czy wypowiedzenia umowy karty. Prikaz z gory zapewne mowi zeby odsylac
    wszystkich na retencje.
    Procedury na niezgodzenie sie z regualminem pewnie nie maja wiec bys
    musial przyjsc ze swoim kwitem a i tak niewiadomo czy by ci to zamkneli
    (ktos juz pisal, ze sie wozil pare miesiecy).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1