    From: "DJ" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wystawianie zlecenia kupna z stop lossem na kontraktach
    Date: Wed, 11 Feb 2009 11:00:15 +0100

    > O! I to jest sedno sprawy :) Źle dobrany SL. OK, to ma jak najbardziej
    > sens.
    >
    > W każdym razie już wiem, że niczego nie zawaliłem, tylko doświadczenia
    > zabrakło w ustawianiu SL. Nie dziwne, jak to był mój pierwszy SL.
    >
    > Nic to, frycowe trzeba płacić.

    Gra na FW20 nie jest wcale taka prosta jak sie na pierwszy rzut oka wydaje.
    Jeszcze jak nie gralem i czytalem czyjas rade, zeby na poczatek przynajmniej
    przez kilka miesiecy a jeszcze lepiej rok grac tylko jednym kontraktem to
    mnie to troche bawilo. Po czasie wiem, ze to nie byla wcale taka glupia
    rada. Tobie tez radze przynajmniej z pol roku pograc tylko jednym
    kontraktem. I to bez wzgledu na osiagane wyniki.

    Swoja droga uwazam, ze zabrales sie do gry zaczynajac od konca. Najpierw
    powinno sie miec opracowany system/strategie. Najlepiej dobrze przetestowany
    na danych historycznych. Potem trzeba sie do systemu stosowac co jest czesto
    trudniejsze niz samo jego opracowanie. Grajac bez konkretnego planu, nawet
    przy sporym szczesciu w dluzszym terminie nie masz szans na wygrana. To co
    pisze to ogolnie znana sprawa, banalnie prosta i oczywista. Jednak jak sie
    okazuje wiekszosc musi sie na wlasnej skorze przekonac tracac troche kasy,
    ze to co napisalem to prawda.

    Pozdrawiam

    Darek