eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
  • Data: 2010-07-12 18:02:56
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: Mateusz Nowak <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lip, 12:48, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Wchodzę do banku, podaję dowód osobisty, z charakterystycznym
    > pęknięciem wzdłuż (klasyka polskich DO) ...

    A nie przyszło tak koledze do głowy żeby wymienić pęknięty DO? Zadyma
    zadymą, ale AFAIK to pęknięty DO jest nieważny. Ten kto otwierał na
    taki DO rachunek albo był niedoinformowany, albo przymknął oko, ale ja
    od pracownika banku raczej nie oczekiwałbym takiej postawy. Ten
    pracownik, który cię później obsługiwał miał wg mnie prawo odmówić
    wypłaty jeśli masz pęknięty DO. Inna sprawa jest taka, że jeśli było
    tak jak napisałeś to zrobił to faktycznie jak głupek ;)

    --
    MN