eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo? › Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
  • Data: 2010-11-19 14:07:15
    Temat: Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal" 4ce5c8c1$0$21006$6...@n...neostrada.pl

    : Poza tym jak to jest, że on ma prawo się rozpisywać o pierdołach i
    : obrażać znanych i cenionych ludzi, a ja nie mam prawa na to zareagować?

    Nie można mieć prawa rozpisywać się. :)

    mam prawo jazdy

    nie zaś

    mam prawo jeździć ;)

    Hitler był znany na caluteńkim świecie -- i był ceniony przez miliony ludzi. :)
    Do dzisiaj w wielu miastach świata AH jest obywatelem honorowym. :) Na szczęście
    rzadko wypowiedź typu ,,Adolf Hitler to kanalia'' budzi oburzenie czy sprzeciw.
    Dobrze będzie, jeśli i Jan Paweł II ulokowany zostanie w stosownym miejscu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'