  • Data: 2016-02-03 23:00:49
    Temat: Re: ZUS staje dęba...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Dokładniej. :) Z którym?

    No tak...

    > Jasne i klarowne jak w białostockim sądzie?

    Nie. Jasne i klarowne. Ty wiedziałes o jaka pamiec chodzi, ja wiedziałem,
    nawet przecietna gospodyni domowa wiedziała.

    > I tak dalej... :) :)

    Tylko nie to...

    > Pisaniem prawdy? Bolszewizm to właśnie system ośmieszających ludzi
    > prawdomównych.

    > Chronologia wygląda chyba jakoś tak:
    >
    > () PO, widząc kres swych rządów, wykykorzystuje prawne możliwości
    > i wybiera swoich ludzi na sędziów Trybunału Konstytucyjnego
    > (2 z nich wybiera z naruszeniem prawa, ale o tym orzeka TK
    > później)
    > () prezydent RP, wykykorzystując prawne możliwości, zwleka z
    > przyjęciem
    > ślubowania od wybrańców

    Jakie prawne? Miał przyjąć niezwłocznie a nie przyjął...

    > () nowy skład ***tego samego sejmu RP*** unieważnia wybór 5 osób

    Podobno uniewaznili tez czwartki...

    > () tenże sejm nowelizuje ustawę i wybiera 5 osób
    > () tym razem prezydent jest związany terminem (bo znowelizowana
    > ustawa
    > precyzuje ten termin) i przyjmuje przysięgę od wybrańców

    Ty tez nie wiesz co to znaczy "niezwłocznie"?

    > () Trybunał Konstytucyjny uznaje ustawę (której współautorem jest
    > sam
    > prezes TK) za (; częściowo ;) niezgodną z Konstytucją i
    > wyjaśnia, że prezydent powinien był przyjąć ślubowanie
    > bezzwłocznie, co już nijak się ma do rzeczywistości, gdyż ani
    > Konstytucja, ani prawa wcześniejsze od Konstytucji (prawo
    > zdrowego rozsądku i prawo naturalne -- prawo Boskie) nie
    > zezwalają na cofanie czasu

    Znowu powtarzasz te brednie o autorstwie połączone z niezgodnoscią...?
    Niezgodna ta ustawa była w punkcie ktory dodali posłowie PO i z autorstwem
    sedziów nie miała nic wspolnego.

    > () KODujący domagają się przyjęcia przysięgi od 3 osób wybranych na
    > sędziów,
    > czyli domagają się ZŁAMANIA KONSTYTUCJI, gdyż ta Konstytucja nie
    > zezwala na tak dużą liczbę sędziów TK

    Domagają się bo tak powinno być zgodnie z chronologią - ci sedziowie
    zostali wybrani pierwsi i pierwsi powinni byli zostać zaprzysierzeni.
    Sprawaj asna i klarowna.

    > KODujący wyjaśniają światu -- 15+3 daje 15!!! Wiemy o tym, bo jesteśmy
    > (głownie mot. HKrzywonos) prawnikami i doskonale znamy Konstytucję!

    Taka demagogie to wiesz gdzie sobie mozesz...

    > Problem naprawdę jest taki:
    >
    > () gdy PO wykorzystuje sytuację tak, aby skorzystać na tym, to takie
    > ma prawo, a prawo jest święte () gdy PiS wykorzystuje sytuację tak,
    > aby skorzystać na tym, to KODujący wychodzą na ulice

    Porównam to do meczu piłkarskiego.
    PO sfaulowało. Powiedzmy, ze strzelili bramkę ręką.
    Sedzia zagwizdał przewinienie i bramki nie ma.
    Potem PiS zrobił to samo - strzelił bramkę reką.
    Sedzia zagwizdał, PiS narąbał sedziemu, opluł kibiców i stwierdził ze
    własciwie to oni juz ten mecz wygrali w szatni.

> [...]
    > możliwości prawne tak, aby mieć z tego zysk. Nie mam mowy o złamaniu
    > prawa, chyba że przy uchwaleniu ustawy sprzecznej z Konstytucją.
    >
    > Sąd orzekł, że Ikśiński jest częściowo niewinny, gdyż we środy,
    > czwartki i w piątki nie gwałcił. ;) Ikśiński gwałcił tylko w
    > poniedziałki i wtorki, natomiast w piątki, czwartki środy nie
    > gwałcił; soboty i niedziele były ustawowo wolne od pracy, więc
    > Sąd nie rozpatrywał... ;)
    >
    > Chronologia ma znaczenie, ale akurat PiS popisał się bystrością umysłu
    > i szybkością uchwalania a prezydent popisał się bystrością umysłu i

    Jak było trzeba to nagle wiedział co to znaczy "niezwłocznie" - no bystrosc
    :)

    > TK nie jest ustawodawcą -- nie ma ustaw TK. (choć prezes
    > Rzepliński akurat stał się samozwańczym ciałem ustawodawczym)

    Znów sie czepiasz. Ot powtorzenie TK sie wkradło. Jak z dzieckiem...

    > Nie wiem, jakie ustawy PiSowe chciał blokować TK -- ponoć
    > ustawę 500+ czy jak się to nazywa.

    No własnie. Takie bzdurki zeby usprawiedliwić walkę z TK.
    Mam nadzieje, ze chociaz w to nie wierzysz, ze ten oficjalny powód był
    prawdziwy...?

    > Więc wyjaśniam. :) Jesteś (jak Tobie podobni!) mocny w ,,prawie'',
    > ale nie tam, gdzie zderzasz się z rzeczywistością. Gdy coś Ci nie
    > pasuje -- uważasz, że masz po prostu rację, bo jesteś prawnikiem!
    > Ale co wówczas, gdy rzeczywistość ma inne zdanie niż Ty?
    > Rzeczywistość też nie ma wykształcenia prawniczego? ;)
    >
    > Ta rzeczywistość to skok franka.
    >
    > IMO ten franek skoczy jeszcze w górę niejeden raz.
    >
    > MarekZ też boleśnie przyjął skok franka, ale nie oskarża innych
    > o łamanie prawa a co najwyżej uważa, że taki skok jest nieetyczny.

    Bardzo mi przykro ze mam pewne doswiadczenia z bankami w tym kontekscie a
    co za tym idzie - wyrobione zdanie.

    > Wcześniej czy później niektórzy ludzie muszą zderzyć się z
    > rzeczywistością. Sędzia na sali rozpraw w RP ,,ma zawsze rację'' --
    > nawet wówczas, gdy bredzi. Co jednak wówczas, gdy prawnik ma wyjaśniać
    > Bogu (rzeczywistości) ,,zawiłości prawne''?
    >
    > Tak Kaczyński musiał zderzyć się ze śmiercią brata.
    > Można długo i namiętnie (ukwiecając wypowiedzi) wyjaśniać światu,
    > że śmerc jest sprzeczna z Konstytucją, ale śmierć nie ulega takim
    > kFiecistym moFom. :)
    >
    > Podobnie z frankiem -- skoczył i już. :)

    No troche mu Szwajcarzy pomogli. Albo przestali przeszkadzac.

    > Nie wchodzę do Twej plonkownicy i nie wychodzę z niej. :)

    Tak ci sie tylko wydaje.
    Ale jednak wszedłes i wyszedłes bo pobyt był ustawiony tylko na jakis czas.

    Pozyjemy, zobaczymy.