    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZUS staje dęba...
    Date: Thu, 4 Feb 2016 00:58:48 +0100

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > No tak...

    Są różne systemy komputerowe.

    > Nie. Jasne i klarowne. Ty wiedziałes o jaka pamiec chodzi, ja wiedziałem,
    > nawet przecietna gospodyni domowa wiedziała.

    Bardzo jasne -- taka peryferyjna pamięć
    (niemal ekwiwalent dysku) nijak nie jest ROMem.

    Wiem, co chesz napisać czy powiedzieć, ale nie
    oznacza to zezwolenia na nazywanie tego czegoś krową. ;)

    > Tylko nie to...

    Nie co? Fatalne błędy białostockich sądów można opisać w ogromnym dziele. :)
    Tam (w tych sądach) też wszystko wiadome jest -- nie dałem nikomu stosownemu
    łapówki, więc nie mogłem otrzymać Karty parkingowej! Reguły są proste!

    > Jakie prawne? Miał przyjąć niezwłocznie a nie przyjął...

    A gdzie jest mowa o tej bezzwłoczności?
    W ustawie znowelizowanej przez sejm obecnej kadencji?
    Ktoś tu komuś ;) zarzuca problemy chronologiczne.

    > Podobno uniewaznili tez czwartki...

    To znaczy? ;)

    > Ty tez nie wiesz co to znaczy "niezwłocznie"?

    Podeprzyj się cytatem z wiadomej ustawy.
    Pokaż, gdzie jest tam mowa o bezzwłoczności. :)
    Motasz z ROMem, motasz z bezzłocznością. Dopiero
    nowelizacja PiSu wstawia tam termin.

    > Znowu powtarzasz te brednie o autorstwie połączone z niezgodnoscią...?

    Prezes nie orzekał w sprawie tej ustawy właśnie z tego powodu. :)
    Nie są to brednie. Przyznał się do tego, że jest współautorem.

    Co do niezgodności -- Trybunał tak uznał, nie ja. :)
    Trybunał, którego prezesem nadal był (i jest) Rzepliński -- współautor ustawy.

    > Niezgodna ta ustawa była w punkcie ktory dodali posłowie PO i z autorstwem
    > sedziów nie miała nic wspolnego.

    Samochód jest albo sprawny, albo nie jest sprawny.
    Jeśli ustawa jakoś koliduje z Konstytucją -- nie jest zgodna z Konstytucją.
    Oczywiście czasami można odrzucić to, co wprowadza problem, aby mieć ustawę
    zgodna z Konstytucją.

    Wg Ciebie nie tylko całe prawo państwowe nie musi być spójne, ale nawet jedna,
    konkretna ustawa może nie być spójna? Tu zgodna, tam niezgodna z Konstytucją?... ;)

    > Domagają się bo tak powinno być zgodnie z chronologią - ci sedziowie
    > zostali wybrani pierwsi i pierwsi powinni byli zostać zaprzysierzeni.
    > Sprawaj asna i klarowna.

    Bardzo klarowna. :) Chronologivcznie rzecz ujmując -- sejm wybrał sędziów
    na stanowiska sędziów. ;) Usiedli ci, którzy siedzieli.

    Sejm wybrał osoby, nie sędziów. Po wyborze te osoby nie jeszcze są sedziami,
    ale osobnami wybranymi na sędziów. Aby byli sędziami, muszą złożyć ślubowanie,
    czego nie uczynili. Jeśłi nie uczynili -- nie są sędziami bez względu na
    przczynyę braku złożenia ślubowania.

    nie jest ważne, czy mama zabroniła Ci otwierania drzwi,
    czy zgubiłes klucz,
    czy napadli Cię zbuje...

    Nie otworzyłeś drzwi (nie spełniłeś warunków) ==> nie mogłeś wejść ==> nie
    wszedłeś...

    Ale Ty korzystasz z wybiegu -- wg Ciebie sejm wybrał sędziów, czyli osoby będące już
    sędziami.

    byłeś w domu od dawna ==> jesteś w nim, choć nie masz klucza

    To Twój (i takich jak Ty cFaniakUF) styl. Wprowadzenie drobnych, niepozornych
    błędów, na których za jakiś czas zbudujesz inną rzeczywistość.

    Sejm latem nie wybrał sędziów, ale osoby, które miały zostać sędziami.
    Mogły, ale nie zostały, gdyż prezydent nie przyjął od nich ślubowania,
    na co zezwalała mu prawnie dziurawa ustawa.

    Zanim TK dał wykładnię ;) swej własnej ustawy -- sprawa była nieaktualna.
    Żaden sąd nie może nakazywać czegoś co nie jest możliwe do wykonania.
    Nie można nakazywać cofnięcia czasu. Rzepliński apelował na czas, aby
    prezydent wstrzymał się z przyjęciem ślubowania od piątki nowych kandydatów,
    ale prezydent **nie musiał** tych apelów wysłuchiwać. Ponadto... Hm... Skąd
    Rzepliński mógł wiedzieć, co orzeknie Trybunał za jakiś czas?!

    Nawet Chrystus nie wiedział, kiedy nastąpi koniec świata.

    Bóg -- ale nie wiedział, bo na ziemi przebywał jako człowiek.
    Rzepliński stanął znów ponad Bogiem. :)

    A ten Bóg -- znów z niego (z Rzeplińskiego) zakpił.

    Celowo kłamiesz, nazywając wybrańców -- sędziami. Ustawa tak ich nie nazywa!

    Po przyjęciu ślubowania od nowej piątki -- TK nie może nakazać przyjęcia
    kolejnych sędziów przed końcem kadencji stosownej liczby sędziów, gdyż...
    Gdyż broni tego Konstytucja właśnie!

    I Rzepliński wie, ile daje 3+15, i Ty wiesz, że sejm nie wybrał
    sędziów, ale osoby, które po złożeniu ślubowania byłyby sędziami.

    Rzepliński ma wielka władzę -- to prawda, ale nie może nakazać tego, co
    EWIDENTNIE koliduje z Konstytucją (zwiększenia liczby sędziów) czy tego,
    co koliduje ze zdrowym rozsądkiem (cofnięcia czasu)...

    Wg wielu trójpodział władzy w RP wygladał jakoś tak:

    Bóg Rzepliński, prezes Rzepliński i Rzepliński

    Ale na szczęście znaleźłi się odważni, którzy to zakwestionowali!

    BTW apeli -- i PiS, i prezydent apelowali latem o to, aby PO nie
    podrzucała swoistych bękartów do TK, ale PO nie słuchała tych apeli. :)

    Reasumując:

    sejm poprzedniej kadencji nie wybrał sędziów
    (tak mówi ustawa)
    sejm obecnej kadencji uznał wybór kandydatów za niebyły
    i dokonał wyboru kolejnych kandydatów
    prezydent przyjął ślubowanie od nowych kandydatów,
    zatem ci kandydaci stali się sędziami
    TK liczy sobie 15 sędziów i na więcej nie zezwala Konstytucja RP

    Ty zaś jesteś cwaniakiem niskich lotów -- kłamliwie nazywasz sędziami kandydatów na
    sędziów.

    Jest 20 kandydatek do tytułu Miss, ale żadna z nich nie jest jeszcze tą Miss.

    Nie jest ważne, co stanie na przeszkodzie -- wojna domowa, wojna światowa,
    kryzys polityczny czy gospodarczy... Jeśli dziewczyna nie przejdzie potrzebnych
    eliminacji -- nie jest jeszcze tą Miss!

    Ani Rzepliński nie jest głupi, ani nawet Ty.
    Ale Ty mącisz. :)

    > Taka demagogie to wiesz gdzie sobie mozesz...

    > Porównam to do meczu piłkarskiego.
    > PO sfaulowało.

    Nie. PO nie naruszyła prawa w tym miejscu. Zbudowała potworka legislacyjnego,
    jednak póki TK nie orzeknie niezgodności -- domniemamy, że ustawa jest dobra.

    Ale Ty -- kłamiesz, aby za chwilę wykazać, że PiS fauluje.
    Ani PO nie złamała prawa podrzucając trzech swojaków, ani
    PiS nie złamał, unieważaniając wybór.

    > Powiedzmy, ze strzelili bramkę ręką.

    Powiedziałem Ci -- dysk nie jest ROMem a PO nie złamała prawa wyborem 3 swojaków.
    Co do kolejnych 2 -- sprawa nie była jasna aż do rozstrzygnięcia procesu przed TK.
    Póki wybór nie jest uznany za zły -- musimy go traktować jako dobry.

    > Sedzia zagwizdał przewinienie i bramki nie ma.

    I tu jest PROBLEM! Sędzia na boisku jest arbitrem innym niż sędzia TK.
    Widziałeś głosowanie sędziów -- głównego i bocznych? ;) Główny liczy się
    ze zdaniem bocznych, ale nie ma mowy o głosowaniu!

    Ale nie jest to tutaj ważne -- bo sędzia gwiżdże, ale już po meczu. ;)

    > Potem PiS zrobił to samo - strzelił bramkę reką.

    Już pisałem -- ani PO nie złamała prawa wyborem 3, ani PiS
    nie złamało prawa unieważnieniem wyboru 5. PO złamała (naruszyła?)
    prawo wyborem 2 -- ale nie wiemy o tym do czasu, gdy już za późno
    na rozważania. TK spóźnił się.

    Sędzina na boisku tak ślamazarnie wyjmuje gwizdek, że zanim
    gwiżdże -- mecz już skończył się a trybuny opustoszały. ;)

    > Sedzia zagwizdał, PiS narąbał sedziemu,

    ??????????

    > opluł kibiców

    ?????????????????????????

    > i stwierdził ze własciwie to oni juz ten mecz wygrali w szatni.

    ???????????????????

    Ani PO nie złamała prawa, ani PiS nie złamało prawa.
    PO co prawda złamała prawo, ale o tym wiemy już po
    czasie, gdy nie ma to znaczenia.

    Rzepiński orzeka tak późno, że jego przeczenia mają (w tej sprawie) znaczenie żadne.

    Trybunał nie może orzekać w dowolnej sprawie.

    Petru prosi o przerwę w obradach sejmu
    PiS zgłasza do TK pytanie, czy oby prośba o przewę nie koliduje z Konstytucją ;)

    TK ma swoje zadania i nie może orzekać o wszystkim, choć tacy jak Ty usiłują
    wcisnąć tę ciemnotę ludziom, podpierając się swoją znajomością prawa. Najlepszą
    znawczynią Konstytucji jest tutaj mot. HKrzywonos. ;) Po niej zaś ci, którzy
    nie znają słów państwowego hymnu.

    > Jak było trzeba to nagle wiedział co to znaczy "niezwłocznie" - no bystrosc

    () Nowela ustawy określiła termin.
    () Co w tym dziwnego, że człowiek korzysta
    z przysługującego mu prawa tak, jak mu wygodnie?

    To Petru powtarza -- co nie jest zabronione, jest dozwolone.

    > Znów sie czepiasz. Ot powtorzenie TK sie wkradło. Jak z dzieckiem...

    > No własnie. Takie bzdurki zeby usprawiedliwić walkę z TK.
    > Mam nadzieje, ze chociaz w to nie wierzysz, ze ten oficjalny powód był
    prawdziwy...?

    Wierzę. :) [i nie dlatego tylko, że PiS-Kukiz15 bije moich wrogów]

    > No troche mu Szwajcarzy pomogli. Albo przestali przeszkadzac.

    Pomogli brakiem przeszkadzania.
    I mieli [nie tylko pejsy, ale także] takie prawo. ;)

    >>> P.S. Cos mi szybko z plonkownicy wyszedłes,

    > Tak ci sie tylko wydaje.
    > Ale jednak wszedłes i wyszedłes bo pobyt był ustawiony tylko na jakis czas.

    Mylisz się -- nie wpływam na ustawienia Twego czytnika.
    Mam wg Ciebie problemy z systemem operacyjnym
    a jednocześnie potrafię tak wiele? Nie plączesz się?

    > Pozyjemy, zobaczymy.

    Co zobaczymy? Spadek franka ze skały numer 4?

    -=-

    () ROM nie służy do swobodnego pisania po nim/sobie.
    () PO nie złamała prawa wyborem 3 swojaków a PiS nie
    złamało prawa unieważnieniem wyboru 5 i wyborem swojaków.
    () Prezydent [Sygma?] nie złamał prawa swym ociąganiem się.
    () Prezydent nie złamał prawa swym natychmiastowym przyjęciem
    ślubowania od czwórki wybrańców.
    () Złamałby prawo ten, kto by prawnie nakazał powiększenie
    liczby sędziów bez stosownej zmiany Konstytucji...

    Luki w prawie są tworzone zwykle w tym celu, by służyły tFurcom
    tego prawa, ale czasami ;) służą adwersarzom tychże tFurcUF.

    PiS wykorzystało dziurki prawne do swoich celów. (brak terminu przyjęcia
    ślubowania chociażby) Postrzępiło się przy okazji, poszczerbiło, ale
    jednak nie przegrało z bogiem Rzeplińskim, choć i nie rozgromiło tego
    przeciwnika do końca... Zwycięstwo na kształt bitwy pod Grunwaldem.

    Ale nie jest to żaden koniec wojen -- to dopiero prolog.
    ...to wstęp tylko, to przygrywka...

    Z wojny (która nadciąga) niektórzy ;) mogą wyjść zupełnie obici, :)
    ale mam nadzieję, że nie zatrzymają się, słysząc hałaśliwą hordę
    KODujących... Jak przy każdej wojnie, jak przy każdym szturmie,
    jak w każdym starciu , potyczce i bitwie -- są ranni, są ofiary, są
    straty... Ale jest też nadzieja zwycięstwa -- uwarunkowanego walką,
    nie strachem, biernością, obawami...

    Kaczyński stracił brata i przyjaciół -- niewiele mu pozostało!
    Masa Polaków straciła bliskich na szubienicach bolszewickiego
    ,,prawa''! (dzień dobry, pani Wronkowska!)
    Nazistów spotkały nagrody i ordery, a Polacy bezkarnie nazywani
    są antysemitami i mordercami żydów!

    Wojny (i zbrodnie wojenne) wytępiły inteligencję polską, w miejsce
    której Wissarionowicz powołał do życia analfabetów i debili, których
    potomkowie trzymają władzę w swych rękach do tej pory!!!

    -=-

    Jeśli JKaczyński naje się do syta i zatrzyma się ,,w pół kroku'' -- jakoś
    sobie poradzę, choć ciężko mi będzie, ale jeśli po takim czynie Bóg ukatrupi
    go jak jego brata -- postaram się o to, by przyjść na wiec żałobny i zapalić
    świeczkę ofiarom bolszewickim zdradzonym kolejny raz przez tego, kto miał
    wprowadzić w Polsce sprawiedliwość.

    Nie popieram ,,podatku bankowego'' i ,,handlowego'', ale popieram
    porządkowanie ,,innych sfer życia'', że tak to określę.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'