eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami › Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
  • Data: 2020-02-05 15:07:17
    Temat: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:10afs4un7g9we$.jadhx2rnw14m$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Wed, 5 Feb 2020 13:11:18 +0100, Pete napisał(a):
    >> Skaner tęczówki to AFAIR również podczerwień, więc samo zdjęcie nie
    >> wystarczy.

    >To może być przyczyna wymiękania techniki, gdy człowiek ma okulary,
    >bo
    >szkło mizernie przepuszcza podczerwień; w większości ją odbija, co
    >jest
    >wykorzystywane w szklarniach.

    To jest akurat tak zwana "bliska" podczerwien" i szklo raczej ja
    dobrze przepuszcza.

    >Z drugiej strony, teraz mało kto nosi szklane soczewki, ale plastik
    >ma
    >pewnie dość podobne widmo absorpcji i podczerwień może być wycinana.

    Bliskiej raczej nie wycina.

    Moze o jakies odbicia/odblaski chodzi..


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1