eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami › Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!border2.nntp
    .ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
    trada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5e320288$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5e397c5c$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5e399baa$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5e39a994$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e3a8cc3$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e3a9dec$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e3ab0e9$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <10afs4un7g9we$.jadhx2rnw14m$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <10afs4un7g9we$.jadhx2rnw14m$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Date: Wed, 5 Feb 2020 15:07:17 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <5e3accd2$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.99.169
    X-Trace: 1580911826 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 83.26.99.169:59941
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:649450
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:10afs4un7g9we$.jadhx2rnw14m$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Wed, 5 Feb 2020 13:11:18 +0100, Pete napisał(a):
    >> Skaner tęczówki to AFAIR również podczerwień, więc samo zdjęcie nie
    >> wystarczy.

    >To może być przyczyna wymiękania techniki, gdy człowiek ma okulary,
    >bo
    >szkło mizernie przepuszcza podczerwień; w większości ją odbija, co
    >jest
    >wykorzystywane w szklarniach.

    To jest akurat tak zwana "bliska" podczerwien" i szklo raczej ja
    dobrze przepuszcza.

    >Z drugiej strony, teraz mało kto nosi szklane soczewki, ale plastik
    >ma
    >pewnie dość podobne widmo absorpcji i podczerwień może być wycinana.

    Bliskiej raczej nie wycina.

    Moze o jakies odbicia/odblaski chodzi..


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1