eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZaginiony przelewRe: Zaginiony przelew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!news.icp.pl!not-for-
    mail
    From: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaginiony przelew
    Date: Thu, 08 Feb 2007 21:34:52 +0100
    Organization: Instytut Klikologii Stosowanej :-)
    Lines: 30
    Message-ID: <e...@s...poczta.onet.pl>
    References: <eqfurk$ojq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: s...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: c70-42.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1170966896 4512 62.21.70.42 (8 Feb 2007 20:34:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Feb 2007 20:34:56 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.7/32.534
    X-Posting-Agent: Hamster/2.0.2.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:407400
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 08 Feb 2007 20:45:19 +0100, zanies <n...@z...pl> wklepał(-a):

    >Witam,
    >Sprawa wyglada nastepujaco.. kupilem przedmiot na allegro za kwote 150
    >PLN. Tego samego dnia wieczorem zlecilem przelew w PKO Inteligo.
    >Nastepnego dnia tj. 2007-02-06 przelew zostal zaksiegowany na moim
    >rachunku i pojawil sie w zakladce 'Historia rachunku'. Dzis
    >skontaktowalem sie ze sprzedawca, ktory twierdzi, iz przelewu nie otrzymal.
    >Sprzedawca ten posiada rowniez konto w PKO BP (Inteligo). Nie mam
    >podstaw by mu w tej kwestii nie wierzyc, gdyz jest on juz na allegro od
    >dluzszego czasu i jak dotad nie posiada negatywnych komentarzy.

    Na 95% ściemnia, bo np. wystawił towar, którego akurat nie ma i gra na czas. Jak
    będzie miał towar, to przelew cudownie się odnajdzie.

    >Sprzedawca po zakonczonej aukcji podal mi dane do przelewu - imie,
    >nazwisko i numer konta. Ja wypelniajac formularz podalem rowniez jego
    >adres zamieszkania.. Rozmawialem z nim i twierdzi, ze to jest przyczyna
    >problemu i dlatego przelew nie doszedl - mimo, iz numer konta odbiorcy
    >jest poprawny. Wydaje mi sie to dziwne, wiele razy dokonywalem platnosci
    >podajac rozne dane (nie zawsze prawdziwe) w rubrykach dotyczacych
    >personalii odbiorcy - opierajac sie jedynie na numerze konta. Nigdy tez
    >przelew nie zaginal tak jak ma to miejsce w tym przypadku.

    Be-ze-dura. Ściemnia jak nic.

    --
    Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
    FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
    FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1