    From: "leukocyt" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakladanie konta w Inteligo
    Date: Mon, 27 Oct 2003 16:06:00 +0100

    Użytkownik "Duke" <b...@p...wp.pl> napisał w trudzie i znoju:

    > Rozmowę z konsultantem odbyłem 15 października. Dziś (25 paź) nie ma
    > jeszcze zestawu startowego, ma pojawić się u mnie w przyszłym tygodniu.

    Nastapily jakies opoznienia w zwiazku ze zmiana przepisow dotyczacych
    debetow (o ile dobrze pamietam) i przesylki zostaly opoznione.
    Proponuje jednak zadzwonic na infolinie, dowiedziec sie o numer listu
    przewozowego, nastepnie zadzwonic do odpowiedniego swojemu miejscu
    zamieszkania oddzialu Masterlinka, podac numer listu i umowic sie na
    dostarczenie przesylki.

    U mnie taka procedura przyspieszyla znacznie otrzymanie przesylki startowej.

    l.