eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZapamiętana karta w aplikacjiRe: Zapamiętana karta w aplikacji
  • Data: 2024-09-12 22:05:54
    Temat: Re: Zapamiętana karta w aplikacji
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2024-09-12 o 21:22, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 12.09.2024 o 19:49, Krzysztof 'kw1618' pisze:
    >>> Idę o zakład, że koleżanka coś pokiełbasiła. Przecież w wypadku BLIK
    >>> akceptant w ogóle nie odpytuje centrum rozliczeniowego o dane
    >>> płatnika. Wiele razy córka płaciła BLIK-iem przeze mnie wygenerowanym
    >>> z mojego rachunku. Karty staram się w takich aplikacjach nie
    >>> przypisywać. W wypadku karty ewentualnie mogliby porównywać, czy dane
    >>> właściciela karty się zgadzają, ale tu nadal nie widzę powodu, by
    >>> moja córka nie mogła zapłacić moją kartą - za moją zgodą.
    >> Może nie wszystkie aplikacje tak mają, a akurat McDonald tak wymyślił
    >> z jakichś tam sobie znanych powodów.
    >> Ale BLIK wysyła dane nadawcy przelewu, więc może aplikacja McDonalda
    >> jest tak napisana, że jak jest niezgodność, to odrzuca... nie musi to
    >> być centrum rozliczeniowe.
    >
    > Nie jest. Regularnie z pewnych powodów córka robi zamówienie, a ja je
    > opłacam BLIKiem.
    >

    Było dokładnie tak jak napisałam wcześniej, nic nie pokiełbasiłam. I to
    nawet 2 razy, chciała zamówić w aplikacji, nie dało rady, podeszła do
    kiosku i zamówiła w kiosku, wzięła numerek/lokalizator. Dopiero za
    trzecim razem zaczęła kombinować, zmieniła imię z fałszywego na
    prawdziwe i płatność przeszła.
    W aplikacji ma wpisaną e-kartę mBanku, zasila kartę 5 min przed zamówieniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1