  • Data: 2023-08-29 15:37:53
    Temat: Re: Zapłacenie kartą
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do ilości tych zgrzewek to może nie być tak różowo,

    Nie chciałem wnikać w szczegóły. Ja nigdy tego nie widziałem w necie i
    nie obsługiwałem więc mogę się mylić.
    Wiem, że jest ograniczenie, ale ono chyba jest przy asortymencie.
    Zgrzewki wody - góra 2.
    Kartony (zbiorcze) mleka - góra 2.
    Więc już nie raz gość przynosił 2 kartony i 2 zgrzewki (ładował 2 duże
    skrzynie na 2 kołowy wózek i wciągał go po schodach).
    Wydaje mi się, że po przekroczeniu jakiejś kwoty (może 200) dostawa jest
    gratis.

    > A z kolei kupować w taki sposób warzywa czy mięso - niezbyt.

    Mięsa żona na pewno tam by nie kupiła, ale co do warzyw (przynajmniej
    niektórych) to nie wiem.

    > Z biedronka przez glovo też się brzydzę, bo widuję, jakie brudne mają te plecaki
    > (wyjątkowy debil wymyślił, że są żarówiasto żółte, brud widać jak na dłoni).

    Ci przywożą wszystko w papierowych torbach (bez rączek) ułożonych w
    dużych plastikowych skrzyniach (co najmniej 80x35cm, a może więcej).
    Rzeczy mrożone mają osobno zapakowane i dają do ręki przypominając, że
    to jest z lodówki.
    P.G.