    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zapnijmy pasy
    Date: Fri, 27 Mar 2009 15:52:35 -0700 (PDT)

    On 27 Mar, 22:16, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
    > Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:1ee3de10-cbe3-4bd3-b3e0-Kolego, dużo piszesz na grupie.
    > Rzuciłeś temat --- zapnijmy pasy do ostrego zjazdu.
    > Podaj argumenty, dlaczego tak uważasz, kilka osób się o to już pytało.
    > Zamiast bronić swojego zdania, piszesz o 'kosztach wydrukowania kartki
    > papieru'.
    > Kurcze, to jest grupa o GIEŁDZIE.
    > -------
    >
    > Chętnie Ci przypomnę.
    > Inwestowanie w firmę polega na włożeniu pieniędzy i czerpaniu kwot z zysków
> [...]

    Sory, za takie wywołanie do tablicy odnośnie tematu wątku. Lepsza dla
    grupy jest formuła:
    Uważam, że ......(jakaś teza), bo ...........(jakiś argument).

    W temacie inwestowanie, akcje, dywidenda masz całkowitą rację. Ja wolę
    grać (spekulować) na kontraktach, szybkość straty i zysku bardziej mi
    odpowiada, oba kierunki dostępne.
    Akcje inwestycyjnie będę kupował jak indeks przejdzie średnią dzienną
    300.
    Jutro może powiem, jak ja to widzę odnośnie AT.