  • Data: 2009-03-28 07:04:51
    Temat: Re: Zapnijmy pasy
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz wrote:

    > Można zrobić taki certyfikat anonimowo? Czyli wysyłam próbkę anonimowo a
    > wynik przychodzi na maila.
    >
    > Ostatnimi czasy zacząłem czytać Biblię i przyśniło mi się, że jestem z rodu
    > Arona ;) - poważnie, jednak trochę obawiam się o te testy, coś podejrzane mi
    > się wydają te familijne drzewa DNA oraz te zwykle, ostatnio wysyp mamy tego
    > typu stron www, czyżby nowy hit po naszej-klasie, a może szykują listę dla
    > FEMA?

    No i widzisz: Himmler przegapil ta niezawodna metode wylapywania Naszych.
    Moja rada, jesli cie to naprawde interesuje: nie trac szmalu na frajerow.
    Zrob testy jak i ja, u Mormonow, z Arizona University. Ruscy tez swoim
    nie wierza
    i u nich sie testuja. Mormon ma wszystko dobrze poukladane pod kopulka,
    chce tez
    poukladac ludzikow w ich szufladkach nim nadejdzie Koniec Swiata. No i
    najwieksza
    zaleta u Mormonow: oni nie oszukuja i nie kradna. Ale pieniazki lubia-
    jak to u amerykanskich
    kapitalistow w zwyczaju.

    fatso, syn Thora i Freyi