  • Data: 2005-12-30 06:26:01
    Temat: Re: Zapomniałam zamknąć konto - grożą mi sądem
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-12-30 02:54, osobnik l.b stwierdził, iż:
    > I co z tego?!

    ROTFL. No i to z tego, że obowiązywała umowa i TOiP, zgodnie z którą
    pobierana była opłata za prowadzenie. Coś jeszcze?

    > Nastapilo w Polsce calkowite pomieszanie z poplataniem jesli chodzi o banki.
    > Bo czym ma byc bank?

    Stroną w umowie.

    > Wg. mnie bank jest instytucja finasowa ktora POZYCZA od ludzi pieniadze na
    > inwestycje (kredyty, budowy, kupno akcji itp.) skoro wiec pozycza a wiec
    > obraca tymi srodkami dzieki ludnosci to dlaczego jeszcze kaze sobie za to
    > placic?

    Bo zgodziłeś się na to podpisując umowę. Nie podoba się? Rozwiązujesz ją.

    > Nie wiem gdzie jeszcze w jakim kraju pobiera sie oplaty za
    > prowadzenie rachunku ale w Wielkiej Brytani tego nie ma!

    Pogooglaj, to się dowiesz.

    > I tak jak piszesz
    > utrzymanie konta jest ZA DARMO!

    Gdzie napisałem, że jest za darmo?

    > Bo to bankowy interes by ludzie wplacali
    > kase a nie odwrotnie...

    Bankowym, jak i każdej innej firmy (ok, większości) interesem jest
    zarabianie.

    > no ale jak juz wspomnialem w Polsce to sie poplatalo

    Bo? Zdaje się, że się nie wyspałeś :)

    > i teraz slysze wlasnie takie glosy jak twoj... "a co moze ma byc za darmo?"

    Załóż taki Bank, na pewno będziesz miał tłumy klientów.

    > Ano tak, ma byc za darmo! Tak jak przenoszenie numerow telefoni kom. z
    > operatora do operatora, tez wyobraz sobie, ze jest za darmo... tylko nie w
    > Polsce.

    Ale w Wielkiej Brytanii, która stanowi całą resztę świata?

    > W Polsce dochodzi do paranoicznej sytuacji.. oto nie kupiec ma dbac o
    > klienta a klient ma sie martwic o kupca....

    Bo kupiec to fundacja non-profit?

    > Czego Ty jestes dobitnym przykladem.

    > Zrozum, bank to gospodarz twoich pieniedzy, coz z niego za gospodarz jesli
    > kaze ci placic za ich obracanie lub nie (w przypadku braku srodkow na
    > koncie).

    Tak jak napisałem, nie odpowiadają Ci warunki firmy X, idziesz do Y, nie
    tam, to do Z. A jak już zgadzasz się na warunki X, to wypełniasz warunki
    umowy.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl