  • Data: 2015-10-12 18:07:33
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > ale jak zgubisz komórkę to juz tego zabezpieczenia nie masz.
    > Czyli tak samo jak w aplikacji mobilnej.

    Ponoć Hitler zaszedł kiedyś do fryzjera i rzekł tak:

    -- jeśli dobrze mnie ogolisz, dostaniesz sowitą zapłatę
    -- ale jeśli mnie zatniesz, zostaniesz zastrzelony przeze mnie

    Fryzjer przystał na propozycję bez wahania a po ogoleniu
    odpowiedział:

    -- ależ ekscelencjo, moja brzytwa bliżej gardła
    ekscelencji, niż ręka ekscelencji -- rewolweru...

    na zadane mu pytanie:

    -- dlaczego nie bałeś się?

    Ktoś znajdzie telefon dopiero po jakimś czasie.
    Na dodatek nie będzie znał danych kart kredytowych
    autoryzowanych ,,tym telefonem''.

    Czas to pieniądz. Czas zostanie wykorzystany przez
    właściciela do blokady SIMki, o czym już pisałem.

    Ważne, aby powstały możliwości całodobowego zastrzegania SIMek.
    Na dodatek -- pod bezpłatnym numerem dostępnym bez SIMek. Jak
    policja. Nawet można by do tego wykorzystać 112, po którym
    byłoby przekierowanie do stosownego miejsca...

    A teraz zajmę się proroctwami:

    ,,dziś'' mnie nazwiecie (Ty i inni) idiotą, trollem, debilem, maniakiem
    ,,jutro'' takie rozwiązania będą oczywistością bezwzględnie stosowaną...

    Obecnie ,,słuchawka'' (nawet wypasiona -- SG11) jest tania w stosunku do
    softu w niej zaklętego... Można by produkować takie telefony, które dadzą
    się zdalnie zablokować zupełnie -- przykładowo próba wyjęcia mikroSD
    kojarzona by była z blokadą tej karty... Itd...

    Blokada SIMek (wraz z wydawaniem stosownych duplikatów) jest już
    stosowana, ale chyba nie 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'