  • Data: 2013-06-23 22:14:53
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to się w pale nie mieści.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Srednio, bo to jednak krotkozasiegowe jest, i wymaga duzych
    > inwestycji.

    Zasięg jest wystarczający do wielu zastosowań, typu np. bramki w metrze
    itp. "Służby" wcale nie chcą używać tylko jednego mechanizmu. Inwestycji
    to specjalnie wielkich nie wymaga, czytnik w hurcie można pewnie
    zbudować za 20 zł (+ koszt "urzędniczy" = razem 2 kzł, ale to wciąż
    akceptowalne).

    > Prosciej przez telefony - same zaraportuja gdzie idzie,
    > kto w poblizu, a moze nawet mikrofon i kamere wlacza :-)

    Ale trudno zrobić i być może łatwo wykryć, choć oczywiście do niektórych
    zastosowań się nadaje.

    > Ale ja jestem uparty i im nie podaje, albo jakis falszywy :-)
    >
    > A jak kupie prepaida do przestepstwa, to przeciez bede uwazal aby nie
    > zidentyfikowac :-)

    Ale może nie będziesz wiedział o IMEI, albo popełnisz jakiś inny błąd.
    To się zdaża.
    --
    Krzysztof Hałasa