  • Data: 2013-06-24 01:08:24
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to się w pale nie mieści.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 22:14:53 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Zasięg jest wystarczający do wielu zastosowań, typu np. bramki w metrze

    Nie wiem czy wystrarczy, jak ktos nie bedzie trzymal w kieszeni.
    To na razie wymaga niemal przylozenia.

    > itp. "Służby" wcale nie chcą używać tylko jednego mechanizmu. Inwestycji
    > to specjalnie wielkich nie wymaga, czytnik w hurcie można pewnie
    > zbudować za 20 zł (+ koszt "urzędniczy" = razem 2 kzł, ale to wciąż
    > akceptowalne).

    Jeden tak, ale juz cale metro bedzie kosztowalo miliony.
    A zysk ... znikomy, tak mi sie przynajmniej wydaje.
    Ruch duzy, kazdy moze wejsc do metra.
    Chyba zeby tak jeszcze w kazdym wagonie, i razem z kamerami - wybuch
    byl, mozna sie ograniczyc do kilkudziesieciu osob, no, raczej
    kilkuset.

    Na metro moze i koszt uzasadniony, ale to nadal bardzo ograniczony
    zasieg.

    > Ale trudno zrobić i być może łatwo wykryć, choć oczywiście do niektórych
    > zastosowań się nadaje.

    Zrobic latwo, wykryc coraz trudniej, a nawet jak wykryja - jak sie
    nazywala ta aplikacja do sledzenia smartfonow ? No prosze, juz
    zapomnielismy :-)

    J.