  • Data: 2010-06-25 18:33:00
    Temat: Re: Żegnamy Kissa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" i0241q$ffj$...@n...onet.pl

    > niestety, po prawie 2 miesiącach walki z OpenFinance, nie byli dzisiaj w
    > stanie powiedzieć, kiedy mogą aktywować kartę KIS. Wypowiedziałem więc
    > umowę i pomachałem im ciepło nożyczkami. Zamówiłem sobie kartę w mBanku.
    > Co prawda kosztuje 42zł rocznie, więc tania nie jest, ale mam to w
    > dupie. Przynajmniej wiem, że w ciągu tygodnia załatwię sprawę.

    Ja wziąłem (przeniosłem z Mille) w Multi - ma być bezpłatna, zgodnie
    z umowami. Właśnie mam za sobą rozdziewiczenie, czyli pierwszy raz
    tej karty -- w sklepie. Po Ci płacić 42 złote i mieć w gorszej części
    tego samego banku? Chyba we wtorek został dokończony wniosek. A całość
    przenosin trwała około jednego tygodnia. I mogło trwać krócej, ale nieco
    zaniemogłem -- prawa ręka mi usycha. ;)

    Póki masz czas -- rozpatrz ewentualność zamiany mBankowej na Multibankową. :)
    (zrezygnowania z karty mBanku i otworzenia w Multi)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'