  • Data: 2019-12-19 15:54:35
    Temat: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 15:27:26 UTC+1 użytkownik Stiwi napisał:

    > Nie otwierają kont dla nierezydentów UE.

    Hmm, ale obywatelem UE chyba jesteś?
    To wystarczy tylko jakiś adres w PL - nie znajdziesz kogoś z rodziny, do którego
    mogłaby przyjść karta?

    > Alior Kantor niech pozostanie kantorem :)

    Gmatwanie prostych spraw to objaw najarania, jak Puchatek i Prosiaczek ;>
    W sumie jak ktoś chce płacić za niepotrzebne mu usługi, to nic się z tym nie zrobi.

    > Gold ma większe limity transakcji kartą.

    Może i tak, debetówka priority max. 10k płatności i 25k wypłat z bankomatów dziennie.
    Z drugiej strony jak ktoś płaci więcej niż 10k dziennie to raczej kredytówkę porządną
    posiada.