  • Data: 2019-12-19 15:51:26
    Temat: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 15:31:23 UTC+1 użytkownik Stiwi napisał:
    > On Wednesday, December 18, 2019 at 3:24:03 PM UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
    > [...]
    oczywiście 10zł za kartę naliczyli. Nic specjalnego nie było, przy zamykaniu nawet
    nic o pozostaniu nie mówili, a przy załatwianiu KK "intensive" były takie same durne
    "procedury" i "nic się nie da zrobić" jak dla szarego fizola.

    > [...]
    >
    > I to jest ta różnica właśnie pomiędzy MultiBankiem a mBankiem. Mając ofertę
    kredytową w systemie online MultiBanku wystarczyło kilka kliknięć aby np. podnieść
    obecny limit karty kredytowej o tą właśnie ofertę, albo wyrobić sobie nową kk. W
    obecnym mBanku, można przyznaną ofertę kredytową wykorzystać jedynie na nową kk, nie
    można wnioskować o zwiększenie limitu już posiadanej.

    > "intensywny" opiekun potwierdził to samo.

    W mBąku było tak samo jak w opisywanym przez Ciebie multibanku - ale dawno, dawno
    temu.
    Teraz popsute jest i tu i tu.

    A podniesienie limitu kosztuje, więc raczej ciesz się brakiem oferty (chyba że "na
    klik" jest bez prowizji).
    I ciesz się też tym, że jeszcze Ci tej KK, z którą sam bank jak widać nie chce mieć
    już nic wspólnego, nie zlikwidowali.
    Choć też jest anegdotyczna - naprawdę najpierw pobierają 240z, które trzeba spłacić,
    a potem co miesiąc oddają po 20zł?