    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <f90ib8$pjq$1@news.onet.pl> <4v0ti.12288$ph7.3784@newsfe5-win.ntli.net>
    <f935re$ti7$1@news.onet.pl> <kx9ti.3090$mo.1493@newsfe4-win.ntli.net>
    <f93boe$mcf$1@inews.gazeta.pl> <f95qmb$9u9$1@news.onet.pl>
    <f95urm$8un$1@inews.gazeta.pl> <j5Eti.9993$S91.775@newsfe7-win.ntli.net>
    <f97aj3$3f3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <piGti.2026$1G1.559@newsfe2-win.ntli.net> <f9934s$j1e$2@news.onet.pl>
    <f99qi0$p4g$1@news.onet.pl> <f99tp1$e6k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f9cpio$310$1@news.agh.edu.pl> <gymui.3268$ka7.930@newsfe4-gui.ntli.net>
    <f9d2p0$f79$1@news.agh.edu.pl>
    <ROpui.15701$h11.6567@newsfe7-gui.ntli.net>
    <f9dkdq$36b$1@news.agh.edu.pl> <POtui.9530$ie3.7629@newsfe3-gui.ntli.net>
    <m...@m...localdomain>
    Subject: Re: Zostałam oszukana
    Date: Thu, 09 Aug 2007 20:35:08 GMT

    Jest to moj ostatni post dotyczacy tego wartku, choc od glownego watku juz
    dano odbieglismy i to znaczaco.
    Pora wiec choc troche wrocic.
    Przegladajac ta grupe mialem nadzieje nuczyc sie czegos ciekawego,
    dowiedziec sie jak mozna na banku zaroic! Jak bank dziala, gdzie sa slabe
    punkty jak co i skad mozna "ugryzsc".
    Pewna osoba o nicku sigma: zwrocila sie do Was z prosba o porade w
    konkretnej sprawie, a w odpowiedzi dostala zarzuty, ze "sama sobie jest
    winna", ze mogla to czy tamto - wszystko w czasie przeszlym. Jak sadze ona o
    tym juz wiedziala. Ja osobiscie powiedzialem jej jak ja bym uczynil, za co
    zostalem tez "zjechany" od komuchow i idiotow, ze bank to a tamto itp.
    Jednak okazuje sie, ze to ja mialem racjie! Malo, przegladajac ten watek
    jedynie moj post, osoby z bankowoscia zwiazana jedynie poprzez posiadanie
    konta okazal sie odpowiedzia na jej prosbe.
    Przechwalacie sie jacy to Wy nie obeznani jestescie w bankowosci i ekonomi,
    jak to wy sie doskonale znacie na kartach, kontach, procentach, w piec
    sekund wymienicie oferty wszystkich bankow a jednoczesnie bladego pojecia
    nie macie jak dziala firma wielkosci banku.... Kompletnie nie macie pojecia
    o strukturach, hierarhi, oddzialach. Malo nawet o stosunkach jakie panuja w
    takich firmach miedzy konkretnymi dzialami czy pracownikami!
    Szkoda, bo naprawde sadzilem, ze ta grupa bedzie sie bankowoscia zajmowac
    choc troche profesjonalnie. Okazuje sie, ze niestety, poza typowym dla
    mlodego pokolenia przechwalstwie nie ma nic... pustostan.
    Naprawde szkoda.
    Dobrze, ze sa jednak osoby takie jak Sigma: ktore potrafia zrozumiec i
    skojarzyc pewne sprawy. Przynajmniej wiem, ze sa osoby z pozytywna
    wyobraznia.
    Panowie, mniej przechwalek, mniej pychy a troche wiecej wiedzy.
    Znajomosc jak dziala terminal, jakie ma wymiary karta i kto ma jaka oferte
    jest dobra, ale jesli nie potraficie nic zaoferowac w innym temacie, to po
    co sie wymadrzacie? Skoro jedyne co macie do zaoferowania jesli temat
    przekracza wasze ramy myslowe to wymyslanie od "troli", "komuchow" itp.
    Zycze milego dnia.