  • Data: 2022-07-12 17:45:29
    Temat: Re: Zyski ze sprzedaży walut obcych w kantorze internetowym
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do tego czasu kantory, te "internetowe" też, mogą już być zobowiązane do
    raportowania WSZYSTKICH
    > transakcji do US.
    > A takie na 1M to mogą już raportować...
    > A wysłanie takiej sumy za granicę to już na pewno.
    > Możesz się jedynie pocieszyć, że jedynym kłopotem większym od posiadania pieniędzy
    jest ich brak ;>

    Ew. jeszcze tym, że w przyszłym roku możliwe jest to, że w PL będzie się płacić -
    tzn. nie tyle płacić, bo zapłacić to zawsze można, ale kupić cokolwiek sensownego -
    wszystkim tylko nie złotówkami.
    Choć tu też kolejne problemy - skąd wziąć gotówkę?
    Tym bardziej, że w ww. sytuacji jakakolwiek waluta - czy to PLN, czy USD czy EUR czy
    franek - będzie w polskim banku tak samo pewna jak w radzieckim - "nie przepadnie ci,
    ale i nie dostaniesz" i będzie można się jedynie "rozkoszować" widokiem cyferek (o
    ile nie wyłączą internetu).
    Póki co jednak w euro najłatwiej i kartą i gotówką.
    I tak bardziej przechlapane mają Ukraińcy z Donbasu, zmuszani do wycieczek po wypłatę
    emerytury na tereny, gdzie bankomaty działają - a teraz to jest wycieczka przez linię
    frontu, gdzie naprawdę strzelają...