  • Data: 2006-03-21 14:11:13
    Temat: Re: auto w leasingu z EFL?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik powiada w dniu 2006-03-21 14:57:

    > E tam pistolet, strzelba. :) Mając zdolność kredytową nie
    > zdecydowałbym się na leasing jednak.

    No wiesz, leasing ma jednak swoje plusy:

    - podatki (wiadomo)
    - cena (sporo niższa niż kredytu)
    - formalności (bez porównania prostsze)
    - odsprzedaż (zależy co komu pasuje, nie każdy chce mieć samochód w
    środkach trwałych)
    - LBNL - adres w dowodzie rejestracyjnym - assistance nie marudzi, kiedy
    ci auto nie odpali pod domem i przysyła drugie ;)))

    Tak więc leasing jest lepszy - dopóki nic się złego nie dzieje, np. nie
    zapomnisz zapłacić dwóch kolejnych rat etc. albo nie stracisz auta.
    Jednak w razie szkody całkowitej możesz poprosić tow. leasingowe (albo
    dowolny bank) o kredytowanie spłaty - dodatkowe odsetki zwykle nie
    przekroczą zysku na leasingu (w drugiej połowie trwania umowy).
    Zazwyczaj masz też opcję rozliczenia starej umowy za pomocą nowej - to
    też forma kredytu na spłatę pechowego zobowiązania - a przy okazji od
    razu jeździsz kolejnym autem.
    Szkoda całkowita w kredycie też boli. Chętnie poczytałbym konkretną
    analizę tematu wykonaną przez speca finansowego

    T.