eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja banku › Re: autoryzacja banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <57330301$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Subject: Re: autoryzacja banku
    Date: Wed, 11 May 2016 19:39:17 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <57336e4c$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.156.174
    X-Trace: 1462988364 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22821 83.30.156.174:51985
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:622844
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:059ab738-823b-41fb-af28-69d956fa483f@go
    oglegroups.com...
    >Hmm, a po co weryfikować ?
    >Chyba że masz ochotę pogadać - inaczej na wstępie odmawiasz
    >odpowiedzi ;P

    No, a jak zadzwonia spytac sie, czy naprawde jestem w Nigerii i wydaje
    pieniadze z karty tysiacami ? :-)

    >A do tego jeśli przed weryfikacją podają nazwę banku oraz nazwisko
    >klienta (w domyśle odbierającego telefon), a potem chcą jeszcze
    >weryfikacji to w paranoi tkwią

    Niby tak, ale co im zrobisz ?

    >- albo zdradzają tajemnicę bankową ujawniając istniejącą relację
    >klienta z bankiem potencjalnej osobie postronnej - albo niech się z
    >weryfikacją nie wygłupiają, skoro w >oświadczeniach przy podawaniu
    >numeru telefonu wymagają potwierdzenia, że "jest się jedynym
    >użytkownikiem telefonu".

    A jak sie nie ma "wylacznego" telefonu ?
    Nawet wylaczny moze czasem wpasc w rece zony czy znajomych - i po co
    sie maja dowiedziec ze "ma pan grubsza kwote na lokatach, chcielismy
    zaproponowac jeszcze lepsza" :-)

    >Ostatecznie jeszcze można zapytać, na jaki numer oddzwonić i co ew.
    >potem zrobić, żeby do tego samego "kąsultanta" się dodzwonić.

    Zapytac mozna. Powiedzmy nawet, ze udzieli pozytywnej odpowiedzi ...
    jak sprawdzic ?
    Mbankowcy czasem mowili ze "numer mozna sprawdzic na stronie' ..


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1