eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiautoryzacja banku › Re: autoryzacja banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net
    !news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!v
    oer-me.highwinds-media.com!peer03.am1!peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-med
    ia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!news.vectranet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: autoryzacja banku
    Date: Mon, 16 May 2016 22:27:11 +0200
    Organization: Vectra - http://www.vectra.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <8...@a...kjonca>
    References: <57330301$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <s...@p...org>
    <c...@g...com>
    <s...@p...org> <m...@p...waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178235053240.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1463430667 20888 178.235.53.240 (16 May 2016 20:31:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 May 2016 20:31:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Gnus/5.13 (Gnus v5.13) Emacs/24.5 (gnu/linux)
    Cancel-Lock: sha1:f7SjtoeH10vm4gjJgDuf8DYaKys=
    X-Received-Body-CRC: 3115447293
    X-Received-Bytes: 2575
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:622997
    [ ukryj nagłówki ]

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:
    >
    >> Jakoś przekombinowane. mBank ma/miał np. pole hobby, które można wypełnić.
    >> Konsultant ma znać odpowiedź co w tym polu i już.
    >
    > Jasne jasne. Jeśli bank nie wie, że dodzwonił się do właściwej osoby
    > (z prawdopodobieństwem zależnym od "wagi" sprawy), to żadne takie pola
    > nie pomogą, bo "niewłaściwa" osoba też może zapytać o to pole, a następnie
    > zadzwonić do "właściwej" i zawartość pola podać.
    Ale tu właśnie chodzi o kierunek komunikacji.
    "hobby" jest do jakiegoś tam uwierzytelnienia się banku przed klientem,
    a nie klienta przed bankiem.

    Zwykle bank nie dzwoni na przypadkowy numer, a taki, który od klienta
    ma. To klient nie wie czy to co do niego dzwoni to bank czy coś innego.
    W związku z tym, szansa, ze
    a) bank zadzwoni pod niewłaściwy numer oraz
    b) osoba z niewłaściwego numer zadzwni do właściwego klienta (skąd zna nowy
    numer?) jest IMO dość mała.

    >
    > Ciekawe czemu nie można przysłać oferty (czy co to tam jest) mailem?
    To jest chyba jeszce mniej bezpieczne, chyba, że bank stosuje jakieś
    szyfrowanie + podpisywanie.
    > Prowizja ucieknie? Klient się zastanowi i podejmie lepszą dla siebie
    > decyzję?

    A to inna sprawa. Też mnie to irytuje.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Now, let's SEND OUT for QUICHE!!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1