eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew - oszustwo i sprawa reklamacji (mBank)Re: bank musi sprawdzić zgodność
  • Data: 2009-04-14 21:23:11
    Temat: Re: bank musi sprawdzić zgodność
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 16:13:18 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    >> A jak wyśle "na odbiorcę" i okaże się, że kasa zamiast na konto firmy
    >> "Odbiorca S.A." trafiła na konto firmy "Odbiorca Sp. z o.o."
    >> (zarejestrowanej pod tym samym adresem, tak samo zresztą jak spółki
    >> "Odbiorca j.v." oraz "Odbiorca s.c."!), to kto wtedy będzie odpowiadał
    >> za utracone pieniądze?
    >
    > Oczywiście bank. Dwa podmioty nie mogą się nazywać tak samo. Różnica w
    > stylu "S.A." i "Sp z o.o." to też jest istotna różnica i bank ma
    > obowiązek to sprawdzić.

    No to życzę Ci miłego sprawdzania :)
    A na początek proponuję, żebyś się zastanowił, które z poniższych
    przelewów powinny zostać zrealizowane, a które odrzucone, jeśli
    adresatem będzie:
    "Telekomunikacja Polska", "Telekomunikacja Polska SA",Telekomunikacja
    P.",Telekomunikacja","TP", "TP SA", "TPSA","T.P. S.A.", "&TP", "FTP".
    I co zrobić, jeśli nazwa dokładnie pasuje, a nie pasuje (choćby
    częściowo) adres.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1