    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank zablokowal mi konto
    Date: Sun, 9 Nov 2008 15:59:13 +0100

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.11.09.14.43.22@rudak.org...

    > Zapewne ZUS też jest już powiadomiony i nie zmieni dyspozycji bez zgody
    > komornika.

    Mylisz pojęcia, świadczenie do jakiejś tam kwoty wolne jest od zajecia,
    natomiast sprawą uprawnionego jest, w jaki sposób będzie je otrzymywał.
    Niestety ale obecnie jest luka w przepisach i komornik nie może zająć całej
    renty/wynagrodzenia, jednakże może zająć konto na które to świadczenie
    wpływa. Co prawda pieniędzy z tego konta i tak nie uzyska, ale ciężko się z
    zablokowanego konta korzysta.