  • Data: 2007-06-12 20:46:37
    Temat: Re: bezpieczeństwo kart kredytowych
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m37iq8zzjg.fsf@maximus.localdomain...

    > Nonsens, ale nie rozwijam - archiwum.

    Nonsensów rozwijac nie warto - własny mózg.

    > Taaak, ciekawe jak sie potem z tego wytlumaczy przy wiekszej ilosci
    > reklamacji. Nawet bez wiekszej ilosci sprzedawca na tym tylko straci,
    > wiec nie widze sensu (sklep odpowiada za transakcje keyed-in bez
    > "odbitej" karty praktycznie bez prawa do obrony).

    No wybacz, ale albo nie wiesz o czym piszesz, albo ja niejasno się wyraziłem
    w akapicie, na który odpisujesz i odpisujesz jakby obok tematu. Ale nie
    rozwijam.

    > G. nie ekspertyza, a powolywac to sie trzeba na organizacje karciane
    > i/lub awantury w gazetach. Jakby problemy byly jakies, oczywiscie.

    Rozumiem. Uważasz, że przy pinowanej transakcji także mozliwa jest
    ekspertyza grafologiczna. Naturalnie szanuję Twoje zdanie.

    marekz