eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze › Re: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze
  • Data: 2008-08-07 23:51:52
    Temat: Re: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze
    Od: "turczy" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hehe
    To z innej mańki.
    Mam w BZWBK konto walutowe w euro + karta
    Karta w/g toip jest płatna ale jeśli spełni sie jakieśtam warunki to może
    być darmo. /promocja/
    Mi się udało spełnic te warunki, ale pobrali mi opłatę 10 E za wydanie
    (odnowienie)
    Nie zauważyłem tego bo konto uzywam na wakacjach a obciązenie było
    wcześniej, poprawili swój błąd sami i zwrócili na konto te 10e ale juz nie z
    datą. I za 3 tygodnie naliczyli 7 eurocentów odsetek. ja dalej nic nie
    wiedziałem, aż pewnego pieknego dnia przychodzi list polecany w którym:
    "informuja mnie dla mojego własnego dobra, ze na konie nastapił niedozwolony
    debet i oni wpisza mnie do BIK jak nie ureguluje a to moze mnie załatwic na
    7 lat we wszystkich bankach"
    Wiec ze strachu udaje sie do oddziału ściskając w ręku 7 centów.
    Po odstaniu kilkunastu minut kasjerka informuje mnie ze nie przyjmie odemnie
    bilonu w walucie obcej, tylko papierki.

    brak słów

    Arek