eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie dolozeRe: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie
    doloze
    Date: Fri, 8 Aug 2008 07:37:41 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 17
    Message-ID: <g7gm37$mom$1@opal.icpnet.pl>
    References: <g7fo3m$32c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c25-206.icpnet.pl
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1218173863 23318 62.21.25.206 (8 Aug 2008 05:37:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Aug 2008 05:37:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:452540
    [ ukryj nagłówki ]


    > obsluga fatalna , wrecz dzialajaca na szkode banku
    >

    Panowie, opisujecie tutaj różne straszne sytuacje z jakimi mieliście do
    czynienia w bzwbk. Jednak, aby bank poprawil jakość lub douczył pracownika,
    który nie zna procedur to musi o tym wiedzieć.
    Napiszcie do rzecznika klienta (r...@b...pl) i domagajcie się
    wyjaśnienia sprawy. Taki e-mail nic nie kosztuje, a ktoś z banku zajmie się
    sprawą...Oczywiście zawsze podajecie gdzie sytuacja miała miejsce i kto was
    obsługiwał.

    --
    pozdrawiam
    RobertS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1